Kaip lengviau numesti svorio ir išsaugoti gražias kūno linijas?

/ 2 liepos, 2020/ Grožis

Jei jau kurį laiką nesėkmingai bandote atrasti priemones, padedančias lengviau atsikratyti svorio, turbūt esate perskaitę ne vieną knygą ir išbandę ne vieną dietą. Tačiau reikia suprasti, kad nėra vieno universalaus sprendimo, kuris tiktų kiekvienam. Tai, kas veikia vienam, gali visiškai neveikti kitam.

Būtent todėl į svorio mažinimą reikėtų žvelgti kompleksiškai ir pasistengti suprasti, kad įstengus atsikratyti papildomų kilogramų ne ką mažiau svarbu pasirūpinti, kad jie nebesugrįžtų. O tai reiškia, kad reikia visiems laikams pakeisti savo gyvenimo būdą. Todėl pateikiame jums keletą praktiškų patarimų, kurie turėtų padėti lengviau atsikratyti nereikalingų kilogramų ir išsaugoti jūsų gražias kūno linijas.

Sumažinkite suvartojamų kalorijų kiekį

Tai yra vienas iš sprendimų, kurį rekomenduoja bene kiekvienas dietologas ar asmeninis treneris. Jei sudeginate daugiau kalorijų nei jų suvartojate – metate svorį. Skamba labai paprastai, ar ne? Tačiau, kodėl tuomet svorio metimas yra toks sudėtingas?

Egzistuoja daugybė skirtingų veiksnių, nuo kurių tiesiogiai priklauso mūsų organizmo sudeginamų riebalų kiekis ir tempas. Pavyzdžiui, kalorija ne visuomet yra lygi kalorijai. Jei suvartosite 100 kalorijų, kurios gaunamos iš didelį fruktozės kiekį turinčio kukurūzų sirupo, tai jūsų organizmą veiks skirtingai nei tuo atveju, jei suvartosite 100 kalorijų valgydami brokolius. Todėl svarbu pasirinkti maisto produktus, kurie verčia jus jaustis sotesniais, tačiau nepasižymi dideliu kalorijų kiekiu.

Vartokite daugiau vaisių, daržovių ir skaidulų

Kaip jau supratote, net jei jūs mažinate suvartojamų kalorijų kiekį, tai nebūtinai reiškia, kad turite valgyti mažiau maisto. Daug skaidulų turintys maisto produktai, tokie kaip vaisiai, daržovės, pupelės ir pilno grūdo produktai yra didesnės apimties ir jiems suvirškinti reikia daugiau laiko, todėl jie veiksmingai užpildo ir puikiai tinka svorio mažinimui. Iš tikrųjų bene visuomet yra gerai valgyti tiek šviežių vaisių ir nekrakmolingų daržovių, kiek tik norite – galite būti tikri, kad jausitės sotūs dar prieš persistengiant su suvartojamų kalorijų kiekiu.

  • Valgykite žalias arba garuose virtas daržoves. Jos neturėtų būti keptos. Tokias daržoves galite pagardinti įvairiomis žolelėmis, prieskoniais ar trupučiu alyvuogių aliejaus.
  • Į mažu cukraus kiekiu pasižyminčius sausus pusryčius įdėkite vaisių ir uogų. Supjaustyti bananai, braškės, mėlynės – visa tai puikiai tinka sausų pusryčių pagardinimui. Tokiu būdu jūs mėgausitės saldumu, kartu užtikrindami mažesnį kalorijų ir cukraus kiekį bei gerokai didesnį skaidulų kiekį.
  • „Patobulinkite“ sumuštinius. Jei mėgstate sumuštinius, pasistenkite juos gaminti naudojant viso grūdo duoną, šviežias daržoves, tokias kaip salotos, pomidorai, agurkai, avokadai ir kt.
  • Užkąskite morkomis ar salierais su humusu. Vietoje to, kad užkandžiavimui rinktumėtės labai kaloringus traškučius su riebiais padažais, pasitelkite sveikus ir daug maistingųjų medžiagų suteikiančius maisto produktus.
  • Į pagrindinius patiekalus įtraukite daugiau daržovių. Net ir iš pirmo žvilgsnio nelabai sveikai atrodantis pagrindinis patiekalas gali tapti neblogu pasirinkimu, jei kartu įtrauksite ir daugybę įvairių daržovių. Tokiu būdu jūs ne tik savo organizmui suteiksite daugiau vitaminų ir mineralų, tačiau taip pat greičiau pasijusite sotūs ir suvartosite mažiau kalorijų.
  • Pradėkite valgyti nuo salotų ar daržovių sriubos. Jei norite lengviau sumažinti suvartojamų kalorijų kiekį ir greičiau pasijusti sotesni, turėtumėte pradėti valgyti ne nuo pagrindinio patiekalo.

Jei vis dėlto jūs subalansavote savo mitybą, tačiau jūsų organizmui vis tiek trūksta skaidulų, galite vartoti ir skaidulų maisto papildus. Plačiau apie tai galite skaityti https://asun.lt/skaidulu-misiniai/asun-skaidulu-misinys-su-spanguolemis/.

Apibendrinant

Žinoma, kartu jūs turėtumėte sumažinti ir suvartojamų angliavandenių bei riebalų kiekį, nepamirštant emocinio valgymo kontroliavimo, pakankamos motyvacijos, aiškių tikslų užsibrėžimo, cukraus, rafinuotų angliavandenių ir nesveiko maisto atsisakymo, aktyvesnio gyvenimo būdo propagavimo ir streso vengimo.

Share this Post

Leave a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>
*
*

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.