sporto klubas Kaune

Kodėl prieš treniruotę reikia padaryti apšilimą?

sporto klubas KauneKiekvienas sportininkas žino, jog net ir paprasti treniruotės rezultatai nepasiekiami be tinkamo pasiruošimo. Taip kaip į lauką žiemą neiname neapsirengę, taip ir treniruotis neapšilus yra pavojinga. Visgi, daugeliui žmonių atrodo, kad norint pasiekti gerų rezultatų, svarbu kaip reikiant paprakaituoti treniruotės metu. Deja, iš tiesų neapšilus galite ne tik pakenkti sau, bet ir užsitikrinti traumą, kuri lems, jog sporto klubas Kaune bus Jums nepasiekiamas dar ilgai.

Kaip veikia apšilimas?

Pats žodis apšilimas jau nurodo, kad jis skirtas. Tam, kad tinkamai pasiruoštumėte treniruotei, šiek tiek apšiltumėte. Tai reiškia, kad tik nuteiktumėte savo kūną ir parengtumėte fiziniam krūviui.

  • Atliekant apšilimą, sušyla Jūsų raumenys, todėl jie tampa paslankesni, lengviau priima treniruotės užduotis, sumažėja tikimybė pasitempti raumenį atliekant sudėtingus pratimus.
  • Pagreitėja Jūsų kraujotaką ir medžiagų apykaita. Taip organizmas pasiruošia tinkamai funkcionuoti sporto metu ir varinėti kraują pagal Jūsų treniruotės tempą.
  • Pakyla adrenalinas. Taip organizmas pasiruošia fiziniam stresui arba krūviui, kurį patirs treniruotės metu.
  • Padažnėja kvėpavimas. Jeigu sporto klubas Kaune yra Jūsų dažnas kelionės tikslas anksti ryte, turbūt žinote, jog apšilimo metu naudingi ne tik fiziniai, jėgos ar kardio pratimai, tempimas, bet ir kvėpavimo pratimai. Jie padeda organizmą pripildyti deguonies ir pasiruošti fiziniam krūviui. Apšilimo dėka treniruotės metu Jūsų neužklups dusulys, nebus sunku kvėpuoti.

Kaip turėtų atrodyti tinkamas apšilimas?

Labai svarbu apšilimui skirti pakankamai laiko ir apšilimo metu atlikti tinkamus tam pratimus. Štai keli paprasti patarimai, kurie padės tinkamai pasiruošti treniruotei. Sporto klubas Kaune ar kitame mieste nėra greito maisto užkandinė, tad čia viską reikia daryti tinkamai. Apšilimą – taip pat.

  • Tinkamas trukmė. Skirkite pakankamai laiko apšilimui. Optimaliausia apšilimo trukmė – 5 minutės.
  • Tinkami raumenys. Apšilimo metu pasirinkite tuos pratimus, kurie priverstų šiek tiek sukrusti raumenis, kurie ir dirbs treniruotės metu.
  • Tinkamas stiprumas. Net ir apšilimas, kaip treniruotė, turėtų prasidėti paprastesniais pratimais, tuomet šiek tiek sudėtingesniais, galbūt net svorių kilnojimais, o baigtis raminančiais kvėpavimo pratimais.

 

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.