Atkinsono dieta: daugiau privalumų ar žalos žmogaus organizmui?

Atkinsono dietos atsiliepimas

Atkinsono dietos atsiliepimasAtkinsono dieta – tai populiariausia ir efektyviausia dieta, apie kurią rašo ne vienas žinomas žurnalas, kurios laikosi ne viena šių laikų garsenybė. Šios dietos principas: visiškai atsisakyti angliavandenių ir neriboti riebalų bei baltymų. Tikriausiai ne vienam žmogui tai gali pasirodyti iš ties keistas sprendimas, tačiau kaip rodo rezultatai, vis dėlto veiksmingas.

Kodėl Atkinsono dieta veiksminga?

Atsisakius angliavandenių, svoris mažėja raumenų, taip pat ir vandens sąskaita. Negaunant jų, organizme pradeda skaldytis riebalai ir baltymai, todėl svoris krenta. Laikantis šios dietos, svarbiausia yra išbraukti angliavandenius iš savo raciono, tačiau visiškai nebūtina mažinti maisto porcijų. Taip pat svoris krenta ir nesitreniruojant sporto salėje, neliejant prakaito. Dažniausiai rezultatai, laikantis Atkinsono dietos, būna labai greiti ir akivaizdūs.

Internete galima rasti iš ties nemažai teigiamų ir neigiamų atsiliepimų apie Atkinsono dietą.

Neigiami atsiliepimai:

  1. Pirmas Atkinsono dietos atsiliepimas: laikantis šios dietos gali sutrikti žarnyno veikla, didėja rizika susirgti širdies bei kraujagyslių ligomis;
  2. Antras Atkinsono dietos atsiliepimas: vidurių užkietėjimas ir „blogas kvapas“ iš burnos, laikantis šios dietos, taps nuolatiniais žmogaus palydovais;
  3. Trečias Atkinsono dietos atsiliepimas: laikytis šios dietos draudžiama nėščioms moterims, žmonėms, sergantiems širdies ir kepenų ligomis.

Teigiami atsiliepimai:

  1. Pirmas Atkinsono dietos atsiliepimas: valgant daug mėsos, norėsis mažiau užkandžiauti;
  2. Antras Atkinsono dietos atsiliepimas: greitas svorio kritimas. Per dvi savaites įmanoma nusikratyti netgi 8 kg;
  3. Trečias Atkinsono dietos atsiliepimas: galima valgyti patiekalus, turinčius daug riebalų bei baltymų. Laikantis kitų dietų – juos reikėtų pamiršti.

Kiekvienas žmogus pats turi apsispręsti ar nori laikytis Atkinsono dietos ar ne. Tai individualus sprendimas, kurio negalima nei skatinti, nei riboti. Prieš nusprendžiant imtis šios dietos, patariama pasikonsultuoti su savo dietologu.