Maisto papildai ir vitaminai: pagrindiniai ženklai, kad Jums jų reikia

/ 23 rugpjūčio, 2022/ Mityba

Visi žinome, kad subalansuota, sveika, maistinga mityba – geriausias būdas gauti visų reikalingų mineralų, vitaminų ir antioksidantų. Deja, ne visi laikosi maistingos dietos ir vienas iš 10 žmonių turi bent 1 vitamino trūkumą. Taigi jums gali kilti klausimas, ar pradėti vartoti kai kuriuos papildus. „Biofitus“ komanda atsako, kokie ženklai rodo, kad Jums trūksta vitaminų ir maisto papildų.

1. Lengvai nubrozdinate ar gaunate mėlynę. Tokiu atveju tikėtina, kad dJums trūksta vitamino C. Jo galima rasti citrusiniuose vaisiuose, papajose, geltonosiose paprikose, gvajavose, lapiniuose kopūstuose ir braškėse. „Biofitus“ vitaminas C apsaugo ląsteles nuo laisvųjų radikalų sukeltos žalos. Šis galingas antioksidantas taip pat padeda gerai veikti imuninei sistemai, kad apsaugotų organizmą nuo ligų.

2. Silpni plaukai ir nagai. Trūkumas: Biotinas. Jo galima rasti kiaušiniuose, nesmulkintuose grūduose, pieno produktuose, vištienoje, lašišoje ir riešutuose. Jei pastebėsite, kad jūsų plaukai plonėja, pajusite odos uždegimą, pleiskanojimą ar sudirginimą, galbūt negaunate pakankamai biotino. Rekomenduojama paros norma: 30 mikrogramų

3. Jūsų akys paraudusios, išryškėję kapiliarai. Tikėtina, kad trūksta vitamino B2. Jo galima rasti kiaušiniuose, piene, mėsoje, žuvyje, riešutuose ir žaliose lapinėse daržovėse. Vitamino B2 trūkumas dažniau pasireiškia žmonėms, turintiems per mažo svorio arba turintiems virškinimo problemų, tokių kaip asceliakija. Rekomenduojama „Biofitus“ paros norma: 2 miligramai

4. Jaučiatės neįprastai pavargę. Gali būti, kad pristigo kalcio. Jo galima rasti tamsiuose žalumynuose, pieno produktuose, migdoluose ir avinžirniuose. Jei jaučiate, kad jums nuolat trūksta energijos, galbūt negaunate pakankamai kalcio. Su maistu gaukite kuo daugiau kalcio. Jei negaunate rekomenduojamos paros normos – 1000 miligramų per dieną 50 metų ir jaunesnėms moterims ir 1200 miligramų vyresnėms nei 50 metų moterims, galite naudoti kalcio papildą ribotais kiekiais.

5. Kojų mėšlungis. Tai reiškia vitamino E trūkumą. Jo galima rasti riešutuose, sėklose, augaliniame aliejuje, žaliose lapinėse daržovėse, kiaušiniuose ir spirituotuose grūduose. Šio tipo trūkumas yra retas, tačiau jis gali atsirasti žmonėms, turintiems problemų dėl riebalų įsisavinimo, pavyzdžiui, sergantiems Krono liga, cistine fibroze, netinkama mityba, labai mažai riebalų turinčiomis dietomis arba genetinėmis ligomis, turinčiomis įtakos riebalų įsisavinimui. Rekomenduojama „Biofitus“ paros norma yra 15 miligramų.

Share this Post

Leave a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>
*
*

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.