Kokie maisto papildai padeda sportuojančioms, o kurie – lieknėjančioms?

papildai

papildai

Šiuolaikinėje skubančioje visuomenėje toli gražu ne kiekvienas galime pasirūpinti galimybe suteikti organizmui poilsio, o ką jau kalbėti apie visavertę mitybą. Todėl vis dažniau žmonių, nespėjančiu praturtinti savo organizmo visomis reikalingomis medžiagomis ieško būdų, kaip kompensuoti aktyvų gyvenimo būdą.. Dažniausiai pasirinkimas – maisto papildai. Tai iš tiesų puikus sprendimas, jeigu norite padėti savo organizmui tam tikru etapu. Svarbu žinoti, kada kokie maisto papildai geriausiai veikia.

Ko ieškoti tobulinančioms figūrą

Nors maisto papildai Kaune ar bet kuriame kitame mieste yra parduodami daugybėje parduotuvių, kartais pasitaiko, kad merginos apie šiuos preparatus ima galvoti tik pradėjusios svajoti apie lieknesnę figūrą. Maisto papildai moterims, kurios nori numesti svorio, gali padėti tai pasiekti greičiau ir lengviau. Dažniausiai tokiu atveju rekomenduojami maisto papildai lieknėjimui, kurie savo sudėtyje turi tam reikalingų medžiagų. Dažniausiai tai yra maisto papildai su L-karnitinu, žaliosios arbatos ekstraktu, sidro tabletės. Svarbu žinoti, kad nesvarbu, kur perkami maisto papildai Vilnius tai ar kitas miestas, visuomet reikia pasidomėti papildų vartojimu ir jų gamintoju. Patikimiausia maisto papildus rinktis iš oficialių pardavėjų, kurie yra žinomi ir pripažinti rinkoje. Taip pat geriausia, jeigu turėtumėte galimybę dėl papildų vartojimo pasitarti savo gydytoju. Nors kartais gali atrodyti, kad lieknėjimui skirti maisto papildai nėra niekuo reikšmingi ar pavojingi organizmui, visgi, gali nutikti taip, kad Jūsų organizmas nepasiruošęs tokių preparatų priimti ir apdoroti, galbūt esate alergiška.

Skubančioms į treniruotes

Labai dažnai moterims, kurios ieško, kurie maisto papildai geriausiai tinka sportui, kyla klausimas, ar sportui ir lieknėjimui netinka tie patys preparatai. Taip galite pamanyti pamačiusios, kad maisto papildai vyrams, kurie sportuoja yra gana panašūs į tuos, kurie rekomenduojami lieknėjant. Tačiau čia svarbiausia, kaip derinsite preparatus ir treniruotes. Kai kurie papildai gali tikti abejais atvejais, tačiau dalis – ne. Pavyzdžiui, maisto papildai raumenims turėtų būti praturtinti chromu, aminorūgštimis. atidžiai rinkitės preparatus ir skaitykite jų sudėtis. Net jei tai yra pigūs maisto papildai Klaipėda ar kitas didesnis miestas gali siūlyti platų pasirinkimą papildų, tačiau ne visi maisto papildai sportui pigiau yra ir geriau. Nepamirškite pasidomėti, kas gamina preparatus ir ar jie yra patikrinti pagal tarptautinius reikalavimus. Tik tuomet būsite užtikrintos, kad tai naudingas ir reikalingas pirkinys.

 

 

 

 

 

 

Maisto papildai: vartoti ar ignoruoti?

maisto papildai

maisto papildai

Maisto papildai gana plačiai aptarinėjamas preparatas. Kol sportininkai intensyviai įtikinėja, kad tai naudingas vitaminas reikalingas ne tik sportuojantiems, tačiau visiems, kurie nori būti sveiki, tuo tarpu mažai šioje sferoje nusimanantys asmenys vis dar galvoja, kad papildai = steroidai.

Vitaminų trūkumas  = prasta sveikata

Daugelis žmonių skundžiasi, kad pavasarėjant jie jaučiasi labai silpnai ir paprasčiausiai neturi jėgų atlikti įprastus darbus, kuriuos įgyvendindavo anksčiau. Su tokiomis problemomis dažniausiai susiduria tie, kurių organizmas yra nualintas vitaminų stokos. Būtent tuomet maisto papildai ir tampa geriausia išeitimi. Jie veikia labai panašiai kaip ir vitaminai, kuriuos vartoja daugelis mūsų. Įvairių maisto papildų rekomenduojame įsigyti čia.

Kaip žinoti, kurių vitaminų Jums trūksta?

Maisto papildai turėtų būti vartojami atsakingai. Tai reiškia, kad svarbiausia yra išsiaiškinti, kokių vitaminų Jums reikia ir tik tuomet juos įsigyti. Geriausiai susižinoti Jums padės tyrimai. Jie atliekami beveik visose klinikose. Tiesa, tyrimu metu paaiškėja, kokios medžiagos silpsta Jūsų organizme ir kokių reikia papildyti rezervus.

Svarbiausia yra pasitikrinti geležies atsargas, kurios gali sukelti viso organizmo silpnumą. Taip pat rekomenduojame D vitaminą, kurio dažniausiai pritrūksta žiemos metu, kadangi žmogui tenka labai mažai saulės. Reguliariai vartojant tikrai neprašausite.

Svarbiausia nepiktnaudžiauti

Maisto papildai jokiu būdu negali būti vartojami vietoj maisto. Per didelis jų kiekis gali sukelti nemalonumus Jūsų organizmui, taigi net ir per daug vitaminų nėra geras pasirinkimas. svarbiausia tiksliai žinoti ko Jums reikia ir kokia turėtų būti norma, kad pavyktų atstatyti organizmą. Štai baltymai sportuojančiam žmogui yra labai svarbūs ir dažniausiai vartojamas kiekis turėtų būti intensyvus. Tačiau kita vertus geležies negali vartoti labai daug, kadangi taip galite pakenkti savo organizmui.

Papildai – puikus ir paprastas būdas kuris padės vėl jaustis gerai ir džiaugtis sveiku bei energingu kūnu. Jeigu esate sportuojantis žmogus ir norite būti tikras, kad Jūsų pasirinkti papildai yra tinkamiausi – pasitarkite su savo treneriu, kuris individualiai patars, kuris variantas Jums tinka labiausiai.